Hogyan történik az értékelés?
EElisabetta S.Olaszország, 2024. 09. 03.
Nagyon rossz tapasztalat. Rendeltem egy tükröt, amely horpadt kerettel érkezett, és kártérítést vagy cserét ajánlottak fel. A második lehetőséget vála...
Mutass többet
Ez az értékelés automatikus fordítással készült.
Bonami válasz2024. 10. 09., 11:42
Üdvözlöm, e-mailben felvettük Önnel a kapcsolatot, hogy mego...
Mutass többet
EElisabetta S.Olaszország, 2024. 09. 03.
Törött
Ez az értékelés automatikus fordítással készült.
Bonami válasz2024. 10. 09., 11:43
Üdvözlöm, e-mailben felvettük Önnel a kapcsolatot, hogy mego...
Mutass többet
KKatarína Z.Szlovákia, 2018. 06. 11.
jó
Ez az értékelés automatikus fordítással készült.