Fedezd fel a Bonami Selection ágyakat! | Válaszd ki a tiéd →
4 000 Ft nekedRegisztrációBejelentkezésKosárMenu

Azonnali csere a Bonaminál!

Bonami Essentials vagy Bonami Selection terméket vásároltál, és valami nem stimmel? Mi hiszünk ezekben a termékekben! Akár gyárihibás az áru, akár a normál használat során romlott el valami, mi azonnal kicseréljük ezeket a termékeket.

✔ Nem kell megvárni a panaszok elbírálását

✔ A terméket újra cseréljük, vagy visszafizetjük az árát

✔ A szolgáltatás teljesen ingyenes és a vásárlástól számított 2 évig érvényes

Hogyan működik a szolgáltatás?

1. Lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal

Írj nekünk e-mailt vagy hívd fel ügyfélszolgálatunkat. Mondd el nekünk, hogy melyik Bonami Esstentials vagy Bonami Selection terméket vásároltad és mi nem tetszik ezzel kapcsolatban. A szolgáltatás ingyenes és a vásárlástól számított 2 évig érvényes.

 

2. A terméket kicseréljük egy újra, vagy visszafizetjük az árát.

A megvásárolt terméket kicseréljük egy újra. Ha nincs raktáron ugyanaz a modell, akkor alternatívát kínálunk - ugyanazt a terméket más színben, vagy hasonló terméket a kínálatból. Ha nem találsz olyan terméket a kínálatunkban, ami érdekelne, visszafizetjük a pénzt.

 

3. Megszervezzük a cserét

Könnyedén visszaviheted az eredeti terméket a Bonami Boltba. Ebben az esetben azonnal megoldunk mindent a helyszínen és a terméket is átvesszük. Amennyiben azt szeretnéd, hogy a terméket elszállítsuk, nincs más dolgod, mint felhívni az ügyfélszolgálatot és kollégánkkal egyeztetni az átvétel részleteit.

Milyen márkáknál érvényes ez a szolgáltatás?

Gyakran ismételt kérdések

A vásárlás után meddig kérhetem a termék kicserélését?

A szolgáltatás a teljes garanciaidőszak alatt, azaz a vásárlástól számított 24 hónapig érvényes. A jótállási időszakkal kapcsolatos további információkért kérjük, tekintsd meg a Reklamáció és termékvisszaküldés oldalunkat.

Hogyan kérhetsz azonnali cserét?

Kérjük, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal e-mailben, telefonon, vagy látogass el a Bonami Boltba (Bonami Boltok listája). A telefonszámot, az e-mail címet és az egyéb fontos adatokat a Kapcsolat oldalunkon találod meg.

Mire van szükséged a termék cseréjéhez?

A csere lebonyolításához mindössze a rendelés számára vagy arra az e-mail címre van szükségünk, amelyet a vásárlásnál használtál.

Kell fényképes dokumentációt készítenem?

Nincs szükségünk fényképekre, kivéve, ha a csomagod a szállítás alatt sérült meg. Ebben az esetben készíts fényképeket a csomagolásról és a termékről.

Mennyi ideig tart a csere lebonyolítása?

Általában néhány napon belül elintézzük a cserét. Ha személyesen cseréled ki a terméket a Bonami Boltban, akkor mindent azonnal, a helyszínen elintézünk.

 

Mi történik, ha rossz színt választottam, vagy a termék nem felel meg az elképzeléseimnek?

Az Azonnali csere ilyen eseteknél is érvényes. Az ügyfélszolgálaton keresztül, vagy a Bonami Boltban segítünk megtalálni a neked megfelelő alternatívát.

Milyen megoldásokat kínálunk az Azonnali csere keretében?

A megvásárolt terméket egy új darabra cseréljük. Amennyiben nincs készleten ugyanaz a modell, alternatívát kínálunk neked - ugyanazt a terméket más színben vagy egy másik márka hasonló termékét a kínálatunkból. Új termékre történő csere esetén szívesen segítünk neked a döntésben a Bonami Boltban vagy ügyfélszolgálatunkon. Amennyiben a felajánlott termék nem megfelelő a számodra, visszatérítjük a pénzed.

Vissza kell küldenem a terméket?

Személyesen is visszaviheted a terméket a Bonami Boltba, ahol segítünk megszervezni a visszaküldést és szükség esetén az új termék kiválasztását is. Egyéb esetben vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal és egyeztess kollégánkkal a termék átvételéről.

Mennyi idő alatt kapom vissza a pénzem?

Ha a terméket visszaviszed a Bonami Boltba, azonnal visszatérítjük az összeget a bankkártyádra. Ha a terméket visszaküldöd, a feladástól számított néhány napon belül visszakapod a pénzt.

Mit tegyek, ha még mindig nem kaptam meg a pénzt a visszaküldött termékért?

Kérjük, lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, és együtt mindent megoldunk.

További kérdéseid vannak?

  • e-mail: kisokos@bonami.hu
  • telefon: 06 1 550 7606
  • online chat (a képernyő jobb alsó sarkában található)
    Munkanapokon 8:00 és 17:00 között