Black Friday | Akár 50% kedvezmény több mint 40 000 termékre →
4 000 Ft nekedRegisztrációBejelentkezésKosárMenu

Bonami Futár

A Bonami Futár kiszállítja hozzád a túlméretes bútort, felár ellenében elszállítja a régit, emellett bizonyos termékek alap installációjáról is gondoskodik.

Szállítás és lakásba való bevitelA Bonami Futárral a rendelésedet egészen a lakásodba szállítjuk.
Kicsomagolás és alap installációKicsomagoljuk a terméket, és bizonyos termékek esetében alap összeszerelést is végzünk.
Pontos kézbesítési idő2 799 Ft felár ellenében kiválaszthatsz egy fix, kétórás kézbesítési időintervallumot.
Csomagolóanyag eltávolításaAz összes csomagolóanyagot elszállítjuk és környezetbarát módon újrahasznosítjuk.

További szolgáltatások

Fizess felárat a még nagyobb kényelemért!

Régi bútor elszállítása
+6 699 Ft
Gondoskodunk régi bútorod elszállításáról. (Az ár 1 db bútor elszállítására vonatkozik.)
2 órás fix időintervallum kiválasztása
+2 799 Ft
Válaszd ki a neked megfelelő időpontot (pl. 10:00 - 12:00 között), és mi akkor szállítjuk ki rendelésed.

Hová szállít a Bonami Futár?

A Bonami Futár jelenleg Budapesten belül szállít ki.

Válaszd első osztályú szolgáltatásunkat!

Ára 4 900–39 900 Ft. A pontos árat a rendelésben szereplő legnagyobb darab határozza meg.

Gyakran ismételt kérdések

Milyen termékek alap installációját vállalja a Bonami Futár?

Általában a kanapékét és az ülőbútorokét. A rendelés során látni fogod, hogy a kiválasztott terméknél vállalják-e az alap installációt.

Hogyan zajlik a régi bútor eltávolítása?

Új bútorokat rendeltél és nem tudod, mihez kezdj a régiekkel? Vásárlás esetén a kosárban add a "Régi bútor elszállítása" szolgáltatást a rendelésedhez. A szolgáltatás darabonként működik, tehát minden kiszállított bútor után egy hasonló méretű bútor elszállítására van lehetőség. Kérünk, ne feledd, hogy az elszállítani kívánt bútorokat szét kell szerelni. Azzal is sokat segítesz nekünk, ha előtte be is csomagolod őket, de ha erre nincs lehetőséged, semmi baj - a futárok elintézik. A régi bútorok elszállítása díjköteles.

Hogyan történik a termék lakásba való szállítása?

Futáraink maguk intézik a termék lakásba való szállítását. Neked nem kell tenned semmit - csupán megadod nekünk a címet és a futárok gondoskodnak a szállításról, akár a földszinten, akár az 5. emeleten laksz.

Mit jelent a termék alap installációja?

Az alap installáció szolgáltatás keretében a Bonami futárok:
- kicsomagolják a terméket
- ellenőrzik a terméket
- összeszerelik
- elviszik a csomagolóanyagokat
Az alap installáció szolgáltatás jelenleg csak bizonyos típusú kanapék és fotelek esetében érhető el (kisméretű bútorokra nem vonatkozik). Azt, hogy ez a lehetőség a megrendelt termékre vonatkozik-e, a termék kosárba adása után, a Szállítás információinál láthatod, és állíthatod be a termékhez, csak pipáld ki az „Alap kicsomagolás és összeszerelés“ szolgáltatást. A Bonami Futár jelenleg csak Budapesten elérhető.

Honnan fogom tudni, mikor érkezik a termék? Megkapom a sofőr elérhetőségét?

Ha a termék megvásárlásakor a 2 órás időintervallumot választottad, akkor abban az adott idősávban érkezik meg hozzád a rendelés. Ha nem választottál pontos időpontot, hanem csak egy napot, akkor a kézbesítés előtti napon küldünk neked egy SMS-t, amiben megadjuk a kézbesítés időpontját. A megrendelés kézbesítése előtt SMS-ben elküldjük neked a sofőr elérhetőségét.

Lehetséges, hogy a Bonami Futár kisebb termékeket, például egy éjjeliszekrényt is kiszállítson?

Sajnos ez nem lehetséges. A Bonami futárszolgálat kizárólag túlméretes tárgyak, például szekrények, kanapék, ágyak stb. szállítására szolgál. Kisebb termékeket más módon kézbesítünk.

Lehet a Bonami Futárnak kártyával fizetni?

Igen, a Bonami futárok kártyát is elfogadnak.

Kérdésed van?

ügyfélszolgálat 06 1 550 7606 / munkanapokon 8:00-tól 16:00-ig
whatsapp  +420 232 005 040
online chat (a képernyőn jobb oldalon, lent található)