Black Friday | Akár 50% kedvezmény több mint 40 000 termékre →
4 000 Ft nekedRegisztrációBejelentkezésKosárMenu

Gyakori kérdések

Kérdésed van a vásárlásról, a leadott rendelésről vagy a termék-visszaküldésről? A választ a gyakran ismételt kérdések részben is megtalálhatod. Ha viszont ott sem látod, vedd fel a kapcsolatot telefonos ügyfélszolgálatunkkal, vagy írj nekünk a Bonami chat-en.

Vásárlási információk

Hogyan lehet reklamációt benyújtani?

Vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a kisokos@bonami.hu e-mail címen. Töltsd ki a reklamációs űrlapot, a termékkel együtt tedd bele csomagba és küldd vissza az alábbi címre:

BONAMI.CZ a.s. - Győri Depo
CST
Győr
9041
Még TÖBB a reklamációról és visszaküldésről

Hol láthatom a rendelésem állapotát?

A megrendelés állapotáról és annak várható kézbesítéséről két helyen találsz információkat. A saját Bonami fiókodban a Rendeléseim részben, valamint a rendelésben megadott e-mail fiókban, ahova minden alkalommal értesítést küldünk, amikor változás történik a rendelés állapotában.

Hogyan tudom törölni vagy módosítani a rendelést?

Ha módosítani szeretnéd a rendelésedet, vedd fel kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal! A rendelés számának megadása után kérheted a szállítási dátum/cím megváltoztatását, további termékeket adhatsz a rendeléshez vagy kérheted a rendelés törlését. A rendelés számát a Bonami fiókodban a Rendeléseim részben vagy a rendelést megerősítő e-mailben találod. Kapcsolat

A termék visszaküldése után mennyi idővel kapom vissza a pénzem?

Ha a küldemény kézhezvételétől számított 14 napon belül eredeti csomagolásában visszaküldöd nekünk a terméket, a teljes összeget visszautaljuk a számládra. Ha erről lemaradtál, akkor sincs gond. A nem kicsomagolt árut továbbra is visszaküldheted. 30 naponként az eladási ár 5%-ával csökkentjük a visszautalt összeget. Így fedezzük a visszaszállítással kapcsolatos legszükségesebb költségeket. A tőlünk vásárolt matracot 45 napon belül küldheted vissza. Részletes tájékoztatást lejjebb, a reklamációs szabályzatban találsz.