Hogyan történik az értékelés?
KKatarína Z.Szlovákia, 2018. 06. 11.
jó
Ez az értékelés automatikus fordítással készült.
EElisabetta S.Olaszország, 2024. 09. 03.
Törött
Ez az értékelés automatikus fordítással készült.
Bonami válasz2024. 10. 09., 11:43
Üdvözlöm, e-mailben felvettük Önnel a kapcsolatot, hogy mego...
Mutass többet
EElisabetta S.Olaszország, 2024. 09. 03.
Nagyon rossz tapasztalat. Rendeltem egy tükröt, amely horpadt kerettel érkezett, és kártérítést vagy cserét ajánlottak fel. A második lehetőséget vála...
Mutass többet
Ez az értékelés automatikus fordítással készült.
Bonami válasz2024. 10. 09., 11:42
Üdvözlöm, e-mailben felvettük Önnel a kapcsolatot, hogy mego...
Mutass többet