Black Friday | Akár 50% kedvezmény több mint 40 000 termékre →
4 000 Ft nekedRegisztrációBejelentkezésKosárMenu

Reklamáció menete

A Bonaminál arra törekszünk, hogy minden áru kiváló minőségű legyen, és problémák nélkül kerüljön kiszállításra. De megtörténhet, hogy valami mégsem így sikerül. Részletes eljárásunkból megtudhatod a szabványos és túlméretes árukra vonatkozó reklamáció menetét.

Reklamáció nagyobb bútor esetén

Például kanapé, asztal, fotel vagy nagy komód.

1. Lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal!

Tudasd velünk, mi miatt szeretnél panaszt tenni, és mi mindent megszervezünk.

Ha segítségre van szükséged a reklamációval kapcsolatban, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!

Amennyiben sérült áru érkezett hozzád, 2 napon belül küldj képet róla és a dobozról a kisokos@bonami.hu e-mail címre, ellenkező esetben nem tudjuk megreklamálni a futárszolgálatnál.

Kapcsolatfelvételkor add meg a következőket:

  • A sérülés leírása. Írd le röviden a problémát. A kár leírása segít felgyorsítani a reklamációt.
  • Fotók az adott hibáról. Egy jól fényképezett fotó a hibáról segít felgyorsítani a reklamáció folyamatát. Készíts képet a termékről távolról és részletesen a sérülés helyén is. Új áruknál készíts képet a dobozról és a csomag töltőanyagáról is.

2. A futárszolgálat ingyen visszaszállítja hozzánk az árut

A bútort egy minősített futárszolgálat vagy a Bonami Futár veszi át. Igény szerint a visszaküldeni kívánt bútor becsomagolása is megoldható.

  • Az elszállítás dátumát ügyfélszolgálatunkon keresztül egyeztetheted. Abban az esetben, ha a fuvarozónak nem felel meg az általad megadott dátum, felveszi veled a kapcsolatot, és megbeszéltek egy új dátumot.
  • A visszaküldeni kívánt küldemény átvételének pontos időpontját - a futárszolgálat leterheltsége miatt - nem lehet megmondani.
  • A csomag futárnak történő átadásakor kérj átvételi igazolást. Gondoskodni szeretnénk arról, hogy a csomag ne vesszen el útközben.
  • A teljes visszaszállítást mi fizetjük. Ne felejtsd el letölteni és kitölteni a reklamációs űrlapot, és beletenni a küldeménybe. Az előre kitöltött reklamációs űrlapot a Rendeléseim részben találod.

REKLAMÁCIÓS ŰRLAP

3. Amint feldolgozzuk a reklamációt, visszatérítjük a pénzt vagy egy új terméket küldünk

A jótállási idő 2 év. A reklamációt 30 napon belül feldolgozzuk, és Veled egyeztetve árucserében vagy pénzvisszatérítésben állapodunk meg. A reklamáció adminisztratív szempontból összetettebb folyamat, ezért ha részünkről valamilyen okból késés történik, azonnal értesítünk.

Egyéb termékek reklamációja:

Például lakástextília, lámpa vagy dekoráció.

1. Vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, és írd le a termék hibáját

Küldj e-mailt a kisokos@bonami.hu e-mail címre. Az e-mail tárgya ez legyen: Reklamáció + a rendelés száma”.

Az e-mailbe írd le vagy csatold a következőket:
  • A sérülés leírása. Írd le röviden a problémát. A kár leírása segít felgyorsítani a reklamációt.
  • Fotók az adott hibáról. Egy jól fényképezett fotó a hibáról segít felgyorsítani a reklamáció folyamatát. Készíts képet a termékről távolról és részletesen a sérülés helyén is. Új áruknál készíts képet a dobozról és a csomag töltőanyagáról is.


A reklamáció feldolgozásának ideje alatt őrizd meg a szállítási és értékesítési csomagolást. Ez sokkal könnyebbé teszi az egész folyamatot. Ha sérült csomagot szállít ki a fuvarozó, ne félj azt átvenni. Csak fényképezd le a teljes sérült csomagot, és írj kárjelentést a kiszállítóval. Ennek köszönhetően a teljes reklamációs folyamat gyorsabban fog lezajlani.

2. Várd meg a reklamáció feldolgozását és a megoldási lehetőségek javaslatát

Az ügyfélszolgálattal megbeszélitek a reklamált termék elszállítását. Az elszállítás ingyenes. Abban is megegyeztek, hogy árucserét szeretnél, vagy visszautaljuk a pénzt a számládra.

Gyakori kérdések

A termék visszaküldése után mennyi idővel kapom vissza a pénzem?

Ha a küldemény kézhezvételétől számított 14 napon belül eredeti csomagolásában visszaküldöd nekünk a terméket, a teljes összeget visszautaljuk a számládra. Ha erről lemaradtál, akkor sincs gond. A nem kicsomagolt árut továbbra is visszaküldheted. 30 naponként az eladási ár 5%-ával csökkentjük a visszautalt összeget. Így fedezzük a visszaszállítással kapcsolatos legszükségesebb költségeket. A tőlünk vásárolt matracot 45 napon belül küldheted vissza. Részletes tájékoztatást lejjebb, a reklamációs szabályzatban találsz.

Van-e lehetőség a termék Bonami Boltban történő visszaküldésére, és ez ingyenes-e?

Igen, az árut vissza lehet küldeni üzletünkben is, és a visszaküldés teljesen ingyenes. Üzletünk munkatársai szívesen segítenek.

Hogyan készítsem fel az árut a visszaküldésre, és hogyan küldjem vissza?

A terméket úgy csomagold be, hogy a lehető legnagyobb mértékben védve legyen a szállítás közbeni esetleges sérülésektől. A visszaküldött csomagnak tartalmaznia kell: a terméket, a kitöltött reklamációs űrlapot, a további sérüléseket megakadályozó töltőanyagot (buborékfólia, újságpapír, polisztirol stb.) A visszaküldés a DPD-n és más csomagküldői szolgáltatókon keresztül díjmentes, a részletes eljárásért olvasd el a Reklamáció/Áruvisszaküldés részt.

A visszaszállítás jár-e költséggel?

A túlméretes áruk visszaküldése ingyenes. Más termékek esetében ingyenes a visszaküldés, ha DPD-n keresztül vagy postai rendelésen keresztül történik a szállítás.

A teljes terméket vissza kell küldeni, vagy elég csak a sérült részt?

Ha van rá lehetőség, küldj fotókat a sérült termékről, és reklamációs osztályunk egyezteti veled a részleteket. Abban az esetben, ha nem tudsz fotót küldeni, a teljes termék visszaküldése szükséges.

Mi a teendő, ha hiányos terméket kaptam?

Lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, és küldj fényképeket a csomagolásról és a szállítási címkéről. Hamarosan felvesszük veled a kapcsolatot és megtaláljuk a legjobb megoldást.

Mit tegyek, ha a hibát a terméken nem lehet lefényképezni?

Ebben az esetben az is megoldás, ha videót küldesz, vagy közvetlenül visszaküldöd nekünk a terméket.

Mit tegyek, ha más terméket kaptam, mint amit megrendeltem?

Lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, és küldj fényképeket a csomagolásról és a szállítási címkéről. Hamarosan felvesszük veled a kapcsolatot és megtaláljuk a legjobb megoldást.

Mit tegyek, ha a várttól eltérő összeget kaptam?

Kérjük, először ellenőrizd a számlát és az igénybevett kedvezmények összegét. Ha továbbra sem egyezik az összeg, fordulj bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz, és megtaláljuk a megoldást.

Mit tegyek, ha még mindig nem kaptam meg a pénzemet?

Vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, és megtaláljuk a megoldást.

Segítségre van szükséged?

ügyfélszolgálat 06 1 550 7606 / munkanapokon 8:00-tól 16:00-ig
whatsapp  +420 232 005 040
online chat (a képernyőn jobb oldalon, lent található)