Baby Boomerek, az X vagy éppen az Y generáció. Mindegyik teljesen más és egyedi – akárcsak az otthonaik. Nézd meg velünk az 1996 és 2009 között születettek, azaz a Z generációba tartozók otthonainak jellemzőit.
A Z generáció a technológiával, a közösségi médiával és az internettel nőtt fel, ami az értékrendjére, az érdeklődési körére, és az otthonára is hatással van. Előnyben részesíti a maximalizmust, amely lehetővé teszi a személyes kifejezést, és elősegíti a fenntarthatóságot. Nézd meg, mi jellemző egy Z generációs belső térre!
A Z generációs belső terek a vizuális stimulációban és a maximalizmusban bővelkednek.
Míg a korábbi Y generáció a minimalizmust hangsúlyozta, a Z generáció az ellenkező irányba halad, ezért a maximalizmus veszi át a főszerepet. Ahogy a neve is sugallja, a maximalizmus arról szól, hogy az árnyalatoktól és a textúráktól kezdve az anyagokig és a formákig mindent maximalizálnak. A belsőépítészetben ez egy erősen személyes térként jelenik meg, amely vizuális stimulációval van tele.
A Z generáció azzal az elvvel díszíti otthonát, hogy a szép dolgokból soha nem lehet túl sok - legyen szó növényekről, dísztárgyakról vagy képekről. Egy ilyen enteriőrben alig tudja az ember, hogy hova nézzen először. A 70-es évek hatása nyilvánvaló. Kör alakú lámpák, lekerekített kanapék, nagy kockás minták, minőségi műanyag bútorok, pop art dekorációk és csiszolt üveg a jellemző.
A Z generációs belső terekre játékosság jellemző.
Minden szoba az ott lakó egyediségét és személyiségét tükrözi.
A 70-es évek hatása nyilvánvaló.
A Z generáció a 70-es évek lekerekített formáiból merít ihletet.
Bátran kísérletezik a különböző színekkel, dekorokkal és stílusokkal.
Az uralkodó szín a kék, a zöld, a narancssárga és a sárga.
A Z generációs belső tereket ötletes dekorációk jellemzik.
Minden részlet átgondolt, beleértve a textíliákat...
...és a tányéralátéteket is.
A színek, a minták és a stílusok keveréke az egész belső teret áthatja.
Minimalista, skandináv stílusú fürdőszobára itt ne számíts!
A Z generációs belső tér minden szeglete saját történetet mesél el.
A belső terekben művészeti tárgyakat, képeket és személyes tárgyakat találunk.
A sárga fürdőszoba energikus megjelenésű és ötletes.
És ha nem épp a színekről van szó, akkor ott van a különleges formájú kanapé vagy a szokatlan, kagyló alakú pléd.
A Z generáció minőségi bútorokba fektet, de a régit sem fél megjavítani.
A belső terek nagyon jellegzetesek és eklektikusak. Soha nem fogsz találni két egyformát.
A berendezésnél olyan részletekre is odafigyelnek, mint például az ágy melletti asztali lámpa.